کد خبر: ۹۰۸۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴

جام حذفی| تراکتور میزبان قاتل استقلال و حذف کننده پرسپولیس در کویر

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی فردا آغاز می‌شود که سپاهان میزبان ملوان است وتراکتور تبریز هم به مصاف مس رفسنجان تیم حذف کننده استقلال می‌رود.
جام حذفی| تراکتور میزبان قاتل استقلال و حذف کننده پرسپولیس در کویر
آفتاب‌‌نیوز :

 ۴ مسابقه مرحله یک چهارم نهایی روز پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که استقلال و پرسپولیس از این رقابت‌ها حذف شده اند کنار رفته اند و سه مسابقه نیز تکراری را هم شاهد خواهیم بود. 

نگاهی به این ۴ مسابقه می‌اندازیم.

چادرملو تنها تیم لیگ یکی حاضر در این مرحله میزبان تیم شگفتی ساز آلومینیوم اراک است. آلومینیوم در یک دیدار مهیج و پرگل بعد ازتساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی پرسپولیس را حذف کرد و حالا می‌خواهد به شگفتی سازی اش ادامه بدهد. آلومینیوم در لیگ برتر هیچ دغدغه‌ای ندارد و با ۳۵ امتیاز در رده نهم جدول جا خوش کرده، اما چادرملو در لیگ یک در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارد و بعید است که جام حذفی را به اندازه لیگ جدی بگیرد. اولویت این تیم یزدی قطعا صعود به لیگ برتر است تا موفقیت در جام حذفی با این حال همانطوریکه هیچکس تصور نمی‌کرد پرسپولیس و استقلال از گردونه رقابت کنار بروند شاید چادرملو شگفتی ساز شد و آلومینیوم را حذف کرد.

آلومینیوم سابقه حضور در فینال جام حذفی را هم دارد و شاگردان مجتبی حسینی دوست دارند یکبار دیگر فینال را تجربه کنند به شرطی که اسیر شگفتی نشوند.

چادرملو تیم‌های فولاد و مس کرمان را شکست داده و آلومینیوم هم نساجی و پرسپولیس را حذف کرده است.

تراکتور تبریز – مس رفسنجان؛ نبرد با قاتل استقلال!

تراکتور بعد از جدایی پاکو خمز وحضور حمید مطهری خوب نتیجه گرفته و همین هفته تیم گل گهرسیرجان را در تبریز با ۲ گل بدرقه کرد و حالا میزبان دیگر تیم کرمانی است. مس رفسنجان هم با حضور محرم نویدکیا به تیمی دوست داشتنی و منسجم بدل شده است و تقابل مطهری و نویدکیا از نسل مربیان جوان می‌تواند یکی از زیباترین بازی‌های جام را رقم بزند. باید دید تراکتوری‌ها می‌توانند از سد قاتل استقلال در جام حذفی این فصل بربیایند یا آن‌ها نیز دومین شکار مسی‌ها خواهند بود؟

مس رفسنجان هم با حذف استقلال در مرحله یک شانزدهم شگفتی بزرگی را خلق کرد و بعد از آن هم پیکان را شکست داد و تراکتور تبریز هم برای صعود به این مرحله چوکای تالش و ذوب آهن را حذف کرد. 

جدال دو تیم در لیگ برتر یک بار با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شده و یکبار هم تراکتور در تبریز یک بر صفر پیروز شده و حالا سومین دوئل دو تیم را شاهد هستیم.

گل گهرسیرجان – هوادار تهران؛ آخرین بازمانده در کویر!

گل گهر در لیگ برتر ۷ هفته است که رنگ برد را ندیده وتبدیل به یک تیم معمولی شده که در وسط جدول لیگ روزگار می‌گذارند، اما هوادارتهران با حضور مسعود شجاعی تیمی منسجم و دوست داشتنی شده که فوتبال هجومی را در دستور کار قرار داده البته این هفته مقابل پرسپولیس در لیگ برتر شکست خورد. 

هوادار تنها تیم تهرانی حاضر در این مرحله در لیگ برتر این فصل به گل گهر نباخته است یک بازی آن‌ها با تساوی پرگل ۳ بر ۳ تمام شد و هوادار سال را با پیروزی یک بر صفر مقابل گل گهر در تهران آغاز کرد. فردا سومین دوئل دو تیم در این فصل خواهد بود. آرشا شکوری فردا جانشین علیرضا حقیقی دروازه بان مصدوم هوادار خواهد بود و شاید این بهترین فرصت برای این ملی پوش جوان برای خودنمایی در فوتبال ایران است. 

هوادار دو تیم استقلال خوزستان و مس سونگون را شکست داده تا به این مرحله برسد، اما گل گهر با اولین حریف لیگ برتری خود روبه رو می‌شود! گل گهر برای رسیدن به این مرحله نیکاپارس چالوس دسته دومی وفجرشهید سپاسی لیگ یکی را شکست داده است.

سپاهان اصفهان – ملوان انزلی؛ دوئل انتقامی با قوی خرر

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله در نصف جهان برگزار می‌شود ملوان که تبدیل به قوی سیاه سپاهان شده فصل گذشته با یک تساوی جام لیگ برتر را از سپاهانی‌ها گرفت و فردا هم ملوان حریف سختکوش و سرسختی برای زردپوشان اصفهانی است هرچند ملوان در لیگ برتر ۵ هفته است رنگ برد را ندیده و سپاهان هم که در لیگ برای سوم شدن تلاش می‌کند البته سپاهانی‌ها می‌دانند برای آشتی با هواداران خود باید حداقل در جام حذفی به قهرمانی برسند تا ضمن صعود به لیگ نخبگان آسیا بعد از چندین سال یک جام قهرمانی به اصفهانی‌ها هدیه بدهند.

مورایس و تارتارسرمربیان دو تیم به خوبی با افکار تاکتیکی یکدیگر آشنا هستند این بازی تقابل سپاهان با پرسپولیسی‌های سابق از جمله محمد عمری، میلاد سرلک و خود تارتار هم حساب می‌شود. ملوان بازی رفت لیگ را ۳ بر ۲ در اصفهان پیروز شد، اما در انزلی ۲ بر یک مقابل سپاهان شکست خورد و این هم سومین بازی تکراری این مرحله جام حذفی است. 

سپاهان برای رسیدن به این مرحله تیم ها‌ی شمس آذر قزوین و آبی پوشان جنوب را شکست داد و ملوان هم سایپا و پارس جنوبی را شکست داده و سپاهان اولین حریف لیگ برتری اش در جام حذفی است.

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد

تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز

گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین